Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb segon: gmprimaria2a@gmail.com

diumenge, 12 de juny del 2011

Endevina 21!!

Hola nens!! com  que ja arriben les vacances d'estiu he decidit deixar-vos dues endevinalles, i com que estem una mica cansats aquesta vegada son molt fàcils. Les respostes són dues coses que sabeu que a mi m'encanten...Si no les sabeu demaneu una pista, sabeu qeu la tindreu de seguida. Anim bitxos!! Una abraçada i fins dilluns.


1.  Té el do de la simpatía
i és fi i molt intel.ligent.
Aprèn els jocs que li ensenyen
i és delícia de la gent.
Suposo que ja saps qui és.
Jo ho he dit... i no et dic més.

2. Tinc pont i no sóc riera,
cordes i no sóc terrat;
i segons qui em festeja
quan em toca em fa cantar.

12 comentaris: